zondag 9 augustus 2015

Reclame

In mijn vorige post stelde ik nog voorzichtig dat het herstel van mijn enkelblessure goed vorderde; inmiddels durf ik te zeggen dat die voltooid is. Na een stuk of 5 bezoeken aan de fysio en talloze oefeningen die nauwelijks vooruitgang brachten, wendde ik me toch weer tot de osteopaat die me eerder van mijn knieblessure afhielp. Binnen 1 minuut had hij het euvel gevonden: een botje dat net iets in de verkeerde richting stond, wat na 1,5 behandeling weer vlot gecorrigeerd was.

Om nog even terug te grijpen naar de gevangenis-metafoor uit een eerdere post: waar ik me in eerste instantie schuldbewust wendde tot een reclasseringsambtenaar die me langzaam weer wilde klaarstomen voor een voorzichtige terugkeer in de maatschappij, kreeg deze advocaat me in een mum van tijd vrij door een gerechtelijke dwaling - of misschien moet ik zeggen een vormfout.

Uitzondering
Ik ben deze ietwat alternatieve maar o zo succesvolle wonderdokter inmiddels zo veel dank verschuldigd, dat ik bij hoge uitzondering een commerciële banner plaats op deze verder strikt reclamevrije blog:


http://www.ducokanij.nl


Ik overwoog zelfs onbezoldigd met Duco's naam op mijn borst in New York te gaan lopen, maar hij heeft begrijpelijkerwijs al voldoende klandizie. Het zette me wel aan het denken wat voor andere shirtsponsor ik eventueel nog zou kunnen vinden. Mijn werkgever is natuurlijk een optie (we hebben trouwens nog vacatures: klik hier voor onze vacatures - reclamevrij is deze pagina nu toch niet meer) , maar het zou ook een mooie kans zijn extra promotie te maken voor mezelf, want afgelopen week kwam ik de volgende verkiezing tegen:


http://www.runnersweb.nl/Runfluencers/Hardloopblog-van-het-jaar.htm

New York zou uiteraard niet de meest efficiënte locatie zijn om hier voor te adverteren, en sowieso zou deze reclame te laat komen; stemmen kan namelijk nog tot 31 augustus (klik dus snel hier om te stemmen).


Ik dicht mezelf in deze blog-verkiezing eerlijk gezegd een evengrote kans toe als dat ik op 1 november gehuldigd wordt als winnaar van de New York City Marathon, maar gelukkig zijn hardlopers het gewend om in wedstrijden niet om de prijzen mee te doen. Het gros doet het puur omdat de activiteit zelf zo'n enorme voldoening geeft, met een PR, een aanmoediging vanuit het publiek, of een geslaagde inhaalactie als kersen op de taart.

Aanmoediging
Zo ongeveer zie ik ook elke pageview en elke reactie of stem - had ik de link al gedeeld?! - op deze weblog. Op mijn werk wordt ik voor mijn schrijven goed beloond - had ik al gemeld dat we nog vacatures hebben? -, als blogger doe ik het puur om het te doen.

Toch heb ik ook als blogger een trouwe, onmisbare sponsor: de hardloopsport. Die stelt mij in staat te schrijven, niet door een geldelijke of materiële bijdrage, maar door een onuitputtelijke bron van inspiratie te zijn. In ruil daarvoor maak ik reclame voor de mooiste sport die er is: een prima deal!

3 opmerkingen: