zondag 13 april 2014

Wat denk je zelf?!



Begin van de dag
Toeschouwer: De marathon van Rotterdam: leuk!
Loper: De marathon van Rotterdam: eindelijk, fantastisch, verschrikkelijk, spannend, gekkenwerk, kan ik dit wel...

Start
Toeschouwer: Kippenvel, dit wil ik volgend jaar ook (weer)
Loper: Kippenvel, dit is het moment!

Km 3
Toeschouwer: Nog best koud met die wind
Loper: Nog best warm met die zon

Km 8
Toeschouwer: Oh, doorlopen nu, anders mis ik de metro en ben ik te laat op het volgende afgesproken punt!
Loper: Oh, doorlopen nu, anders gaat mijn gemiddelde onderuit en haal ik mijn afgesproken streeftijd niet!

Km 9
Toeschouwer: Druk hier in de metro, lastig om een plek te vinden
Loper: Druk hier op het parcours, lastig om mijn eigen tempo te bepalen

Km 17

Toeschouwer: Waarom reageert hij niet, ik schreeuw de longen uit mijn lijf...
Loper: Zeker weer een onbekende die mijn naam op mijn startnummer ziet staan...

Km 22
Toeschouwer: Ik heb dorst, waar heb ik nu meer trek in: een biertje of een cola?
Loper: Ik heb dorst, wat wil mijn lichaam nu: water of extran?

Km 29

Toeschouwer: Ik heb trek, even wat lekkers halen bij de AH to go
Loper: Ik heb honger, toch te weinig gelletjes meegenomen...

Km 33
Toeschouwer: Stalpoten! Zou wel even een stukkie willen lopen...
Loper: Kramp in mijn kuiten! Zou wel even willen stoppen...

Km 39
Toeschouwer: Ik sta nu al 4,5 uur langs de kant, ik voel me een bikkel!
Loper: Ik moet nu toch echt even gaan wandelen, ik voel me een loser!

Coolsingel
Toeschouwer: (...)
Loper: (...)

Na de finish
Toeschouwer: Zo! Nu naar huis en zelf nog even een stukkie lopen!
Loper: Dit doe ik nooit, nooit meer...

18.15 uur
Toeschouwer: Leuk, nog even nagenieten bij Studio Sport!
Loper: Zzzzzzzz

Einde van de dag
Toeschouwer: Wat een mooie sport, wat een fantastische dag!
Loper: Wat een mooie sport, wat een fantastische dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten